Jäälyhdyn voi tehdä kun on kunnon pakkaset. Laita ämpäriin vettä yöksi jäätymään. Aamulla riko pohjaan reikä ja kaada jäätymättä jäänneet vedet pois. Laita sopivaan paikkaan paikalleen. Kynttilä sisälle palamaan. Voit myös värjätä vettä vesivärillä tai elintarvikeväreillä. Kun vesi on vähän aikaa jäätynyt voit laittaa koristeitakin jään sisään.
Huiskulan sivuilta lötyy tämmöisiä vinkkejä.
Edit. Vielä kun saatais tänne etelään pakkasia :/ Nytkin sataa ropisee vettä niin että sulaa loputkin lumikasat mitä satoi viimeviikolla :(
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti