Eli loppu lähestyy ja uusi alkaa taas huomenna on siis viimeinen päivä tätä vuotta 2008!
Ens vuonna on parit 35 v-juhlat, 85 v-juhlat ja oiskohan 40 v-juhlatkin?? Joku on varmaan tästäkin unohtunut mutta ilmottelee ajoissa jos haluaa että tullaan juhlistamaan! 30 kymppisiä??
Poika selailee rakettimainoksia, niitä lähdetään tänään ostamaan. Yllättävän vähän on paukkunut meillä täällä. Viikonloppuna oli muutama paukkua metsänsuunnalta.
Pitäis päivittää käsityöblogia, joulukuussa tuli monta huovutusta tehtyä.
2 kommenttia:
Meillä on tiedossa 35v, 10v, 85v, 60v ja 40v sydet tossa järkässä ja ekan kummilapsen pitäis päästä ripille tänä kesänä/syksynä käsittääkseni. Tai siis ekan vauvasta asti kummilapsena olleen. Juhlia siis piisaa =)
Hyvää Uutta Vuotta >3
Lähetä kommentti