arkeen, Olin töissä tänään ja jäin taas lomalle ;) Eli keskiviikkona sitten oikeesti töihin. Tänään 4 tuntia eskarissa ja 4 tuntia koulutuksessa. Ja ens viikolla pitäis osata opettaa kanssa työkaverit myöskin käyttämään sitä ohjelmaa. Toivottavasti vielä muistan.
Kyllä vaan chilit selvisi siirrosta, vielä kasvaa. Toivotaan ettei pauku liikaa pakkaset ettei veto vie hentoja sirkkalehtisiä alkuja. Isompaan purkkii siirto oli melkein yhtä jännää kuin joulupakettien avaaminen.
Huomenna kummipojalle ja 2 viikkoiselle vauvalle sitten su tulee meille kummitäti perheineen kylään. Jotain tarjottavaa pitäis kehitellä, oisko kinkkupiirakka ja ne joulusta miljoona suklaata hyvä??
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti