lauantai 31. tammikuuta 2009

Sain aikaiseksi

Ja ostin luistimet. Olen pari viikkoa tarkkaillut mainoksia ja parit kirpparitkin katoin. Päädyin kuitenkin uusiin.

Tunti sitten tultiin luistelemasta. Poika ei ois aluksi lähtenyt mutta päästin lopulta kaikki 3 luistelemaan. Hurjasti silläkin luistelu kehittyy paremmaksi joka kerta. Pitäis vaan osata hienosti jo ekasta kerrasta...

Ei kommentteja: