Ja ostin luistimet. Olen pari viikkoa tarkkaillut mainoksia ja parit kirpparitkin katoin. Päädyin kuitenkin uusiin.
Tunti sitten tultiin luistelemasta. Poika ei ois aluksi lähtenyt mutta päästin lopulta kaikki 3 luistelemaan. Hurjasti silläkin luistelu kehittyy paremmaksi joka kerta. Pitäis vaan osata hienosti jo ekasta kerrasta...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti