Pojalla ei kuumetta eikä lämpöä enää. Eli huomenna alkaa eskari taas molemmilla.
Sisko ottaa selvää hautajaisjuttuja ja muita. Sitten yhdessä katotaan mitä pitää tehdä ja milloin.
Eilen kävin jumpassa ja mukavaa oli. Ens viikon jumppa on peruttu ja hiihtoloma viikon sekä pääsiäismaanantaina ei tietenkään ole. Mutta muuten sitten vielä koko kevät jumppaa edessä. Kiva ohjelma ja kiva ohjaaja meillä. Ei liian vaikea mutta haastava. Paljon kropan liikkuvuutta, lonkat ja olkapäät, selkä, niska just niitä mitä lääkärit aina käskee tekemään ;) Voin rehellisesti sanoa tekeväni niitä (ainakin melkein kerran viikossa) Nyt vielä kun sais mentyä salille.
1 kommentti:
Hyvä että poika alkaa olla terveenä. Meilläkin taas netti toimii jee!
Lähetä kommentti