maanantai 26. tammikuuta 2009

Maanantai

Kuukausi on jo lopuillaan. tällä viikolla olisi kaksi koulutuspäivää kun ne jäi viimeviikosta väliin.

Tilasin pojalle maa aikojen alussa dvd:tä ja ne tuli tänään nyt löytyy osat 1-7 kotoa ;) Lupasin niitä tilailla jossain vaiheessa lisää jos vielä 2-3 kk päästä on kiinnostunut.

Poika kertoi tänään eskarissa että minun lempinimi on omena ja nyt kaikki hänen ryhmän tutummat pojat kutsuu omenaksi =) ei se mitään kyllä sitä saa käyttää ja mun omassa ryhmässäkin saa käyttää.

1 kommentti:

Enkeli kirjoitti...

Enkeli 2 aina eskarissa huusi mamma mia mulle kun tulin hakemaan ja kaikki sanoi mua mamma miaksi =). Onneksi nimityksen käyttö loppui kun neiti meni kouluun.

Tänään Enkeli1:n kaveri sanoi kun tuli kylään että "kyllä te olette kaunis". Kiva kuulla =). Ukko tuohon totesi että meillä on sitten sama maku ;o)