maanantai 19. tammikuuta 2009

Saikulla

Pojan kanssa. Mittari kohosi enää 37,2 asteeseen. Eilen iltapäivällä oli 39 ja lopulta nukahti (vähäksi aikaa omien sanojen mukaan) 16-19... Oli kuulema välillä hereillä. Enpä tiedä jotain tajuuttomuuden rajaa hiposi nukkuessaan. Saatiin lopulta mehujäällä herätettyä. Ja söi vähän nuudeleita ja innostui ihan nachojakin maistelemaan. Ja sitten 21 nukkumaan. Koko yö meni unia näkiessä. Mitä nyt yski silloin tällöin. Limaa irroittelee.

En aio viedä lääkäriin kun kuume laski vaikka yskä tuntuu ilkeältä. Lepoa ja paljon nestettä kuitenkin on ohjeet. Eilen poika kävi varmaan 5 kertaa suihkussa kun se helpotti oloa.

Ei kommentteja: