Talvista ja kaikkee, pojat lähtee pulkkamäkeen ja minä ruokakauppaan.
Olen miettinyt hautajaisia pitkään. Emme ole vielä mitään sopineet siskon kanssa.
Isä tuhkataan ja keväällä kun maa on sulanut laitetaan samaan paikkaan kun äiti.
Muistotilaisuus on vielä auki, en tiedä miten ja missä voisi sellaista järjestää. Isä ei kuulunut kirkkoon eikä muutenkaa ollut mikään kirkonmies. Ehkä voisi kivat, lempeät, ei kaavoihin kangistuneet mukavat muistelot pitää. Auttaahan se psykologisestikin pääsemään eteenpäin.
Hiihtolomalla minulla on helpointa järjestellä työnkannalta vapaata joten olen alustavasti ajatellut jos silloin jotain semmosta pitäisi.
Mitäköhän muut ovat mieltä?
3 kommenttia:
Musta kuulostaa hyvältä. Onko teillä millä viikolla hiihtoloma. Täällä on viikko 9 mut onko teillä viikko 8.
Ne "muistelot" voi hyvin järjestää jonkun kotona ja pyydätehän apua jos tarvii järjestelyissä. Eihän sinne mitään ohjemaa tarvii. Kahvia ja pulla ja isän kuva pöydälle ja kynttilä ja kukkia viereen. Pieni on kaunista.
Muistelot kuulostavat kivalta. Jos vain jaksetaan järjestää.
Osanotto täältäkin suunnalta koko teidän perheelle.
Jos on mitään, mitä voin tehdä, autan mielelläni.
Lähetä kommentti