OMPPU-POMPPU
lauantai 6. joulukuuta 2008
Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Pitäähän sitä tänäänkin tänne jotakin viritellä..
Kuuntelen joululauluja ja surffaan netissä. Tänään anopille syömään ja pikkujouluihin Helsinkiin.
Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!
-Oi maamme Suomi, synnyinmaa. Soi sana kultainen-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti