lauantai 6. joulukuuta 2008

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Pitäähän sitä tänäänkin tänne jotakin viritellä..

Kuuntelen joululauluja ja surffaan netissä. Tänään anopille syömään ja pikkujouluihin Helsinkiin.

Oikein hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

-Oi maamme Suomi, synnyinmaa. Soi sana kultainen-

Ei kommentteja: