Tänään mennään katsomaan isääni ja viedään joulutervehdys sairaalaan, sielä ajellaan isomummulle Helsinkiin.
En tiiä taas mitä oon kellekin lupaillut mutta mulla on auto käytössä tiistai päivänä (sini ja päkä ja enkeli !! ) Silloin voin vaihtaa kilttien paketteja ;) Ja mennä sinille käväseen jos saa osoitetta vaikka kännykkään...
Tiistaina illalla tulee Nalle meille joulua viettämään. Tänään laitetaan varmaan kuusi, tai minä ainakin haluan ei olla vielä päätetty ja tuossa se takapihalla ottelee sisäänpääsyä.
Eilen tuli kivoja koristeita lisää taikataikinasta jos tänään sais poika maalattua ne.
Räkää valuttaa edelleen, sitkeetä kamalaa keltaista. Oikean puolen poskionteloa vähän herkistelee toivotaan ettei tulehdusta pukkaa sinne. Otin aamulla pitkästä aikaa särkylääkkeen. Pitäis jaksaa nyt kyläillä rauhassa.
Tänään pitää ostaa kuusenjalka, nenäliinoja ja maitoa. Siinä tärkeimmät =)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti