olipa kivaa kun kävitte! Nyt on monta joululahjaa lisää tehty, ja yksi vinkki annettu.
En laita siksi tänne kuvia kun osa on lahjaksi annettavaa kamaa, mutta paljon saimme huovutettua!
Voi olla että otan sinistä mallia ja teen parit pannulaput lisää. Ja päkikselläkin oli ihanat ideat, toivottavasti nalle jouluna haluaa tehdä lisää =D
Omena nauttii hiljaisuudesta ja pesee pyyhkeitä...
2 kommenttia:
Kuulosta kivalta. Me on tehty tähtitorttuja, laulettu lasten (3 ja 4) kanssa lasten kauneimmat joululaulut ja pesty pyykkiä tuvassa. Illalla meinaan koota ja koristella piparitalon ehkä ja juota pari mukia kuumaa glögiä =).
Kiitos kun saatiin tulla, oli ihanaa!!!!!! Mä muuten pesin ne mun tekeleet koneessa 40 asteessa ja ne kutistui juuri sopiviksi :)
Lähetä kommentti