torstai 18. joulukuuta 2008

Räkää

valuu. Lämpöä on muttei kuumetta. Mieskin on kotona sairastamassa, poika vielä terveenä, kop kop.

Illalla pitäis tulla appiukko kylään.

Ei kommentteja: