Ohhoh ensin kirjotin uhdellä uulla tuon otsikon =D
Ostin prismasta 4 euron joulu CD:n svengaavaa musaa, paketin nimi on jouluporsas :P
On Sika, Kuusessa ollaan, Kop kop kop ja muita mun lemppareita. Töissä kuunneltiin myös lasten kanssa joululauluja.
Ekat kovat paketit saapui kotiin postista. Löysin kummitytöille kivat kirjat, itselleni kengät ja housut.
Haluaiskohan se Sipetius kanssa pikku kisun? Jos kummipoika auttaa tekemisessä...
-pa pa pim pim pim- Hän rytmiä kellojen sointiin loi -
Kohta varmaan lähdetään Ikeaan ostamaa keittiöön tarpeita, jotta ois jouluks valmis.
Mikä on sun lempi joulubiisi, saa olla mitä katekoriaa vaan hengellistä, perinteistä, rokkia tai vaikka poppia. Mun lemppari on ehdottomasti Juicen Sika. Viime vuonna ostin myös joulu CD ja siinä "possu" kuoro laulaa näitä lauluja. Il Vaselino tais olla porukan nimi ;)
2 kommenttia:
Juuuuuu!:-D
Entäs tuo lempibiisi.... ..hmm... Se vois olla mulla vaikka tuo Ilouutinen jos se joululauluksi lasketaan?!
Mietin ja mietin, nyt muistin mikä sen biisin nimi on; Taivas sylissäni! Se on ehdottomasti mun lempijoululaulu.
Lähetä kommentti