Pyhät loppuu ja loma sen kun jatkuu vaan, ihanaa!
Joulupäivänä käytiin Appiukolla, Tapanin päivänä Anoppi tuli meille. Lauantaina käytiin miehen mummulla ja Nallekin lähti kotiin. Miehen sisko oli mukana mummula reissulla. Tänään keskenään kotona ilman vieraita tai kyläilyjä. Ihanaa.
Uutena Vuotena taas mennään tuttuun paikkaan vieraisille. 2. tammikuuta joutuu jo töihin... Sitten Juhlitaankin kummipoikaa ja käydään katsomassa nyt viikon vanhaa tyttö samalla suunnalla maailmaa. Sunnuntaina tulee pojan kummitäti meille. Johan siinä on taas viikonlopun täytettä kyllikseen. 5. tammikuuta on lomaa vielä ja loppiainen tietenkin. Sitten alkaa normaali arki.
Tänään loppui kalkkuna, kinkkukin melkein. Tein hedelmistä salaatin jotta jotain kevyttä raskaan lihan vastineeksi. Huomenna varmaan jo nakkikeittoa. Vaihtelua. Ja vielä pitäis parit lahjat löytää alennuksesta. Niillä ei ole onneksi kiire, kunhan tämän viikon aikana ;)
Pakkanenkin löytänyt tänne etelään viimein ja pistin aamupäivällä peitot ja tyynyt tuulettumaan. Ja uudet lakanat sänkyyn. Vielä on pojan lakanat laittamatta. Sinne pitää kiivetä ei oo niin helppoa ja nopsaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti