maanantai 1. joulukuuta 2008

Joulukuu 1.

Nyt se on sitten joulukuu ja vettä sataa. Jiihaa!

Laitoin vähän tunnelmallisemman kuvan (kamala sana - menikö metsään?) Etsin joulusta kuvia ja löysin pari vaihtarii. Aloitetaan tällä ja jos vaikka tästä vuodestakin vois laittaa pian kuvaa tänne ;)

Huomenna on aikanen aamu, menen siis ovet avaamaan, saadaan auto käyttöön niin otan pojan mukaan. Mennään eskarin jälkeen sitten ruokakauppaan, jos saatais piparilinna valmiiksi.

Nyt popsimaan nuudeleita iltapalaksi.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

jää innolla odottaman teidän piprulinnan kuvaa.