Nyt se on sitten joulukuu ja vettä sataa. Jiihaa!
Laitoin vähän tunnelmallisemman kuvan (kamala sana - menikö metsään?) Etsin joulusta kuvia ja löysin pari vaihtarii. Aloitetaan tällä ja jos vaikka tästä vuodestakin vois laittaa pian kuvaa tänne ;)
Huomenna on aikanen aamu, menen siis ovet avaamaan, saadaan auto käyttöön niin otan pojan mukaan. Mennään eskarin jälkeen sitten ruokakauppaan, jos saatais piparilinna valmiiksi.
Nyt popsimaan nuudeleita iltapalaksi.
1 kommentti:
jää innolla odottaman teidän piprulinnan kuvaa.
Lähetä kommentti