tiistai 18. maaliskuuta 2008

aavetipu

Ensin oli kakku

6 kanamunaa
2 dl sokeria
2 dl perunajauhoja
1 dl vehnäjauhoja
1½ tl leivinjauhetta
1 tl vanilijasokeria
200 astetta, kypsäksi


sitten tuli tipu

mangososetta
suklaamoussea
banaania





joka sai vaatteet


laktoositon kermavaahto







ja höyhenet

raemix pussukka

persikkaa höyheniksi

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hyvän näkönen tipu!