"Kukko ja kana saunassa, istuivat samassa ammeessa"
kukko pesee kanan selkää, kumpikaan ei vettä pelkää.
"kot, kot, kot, kot
Älä kukko kutita"
"Kukko ja kana saunassa, istuivat samalla lauteella"
kukko pesee kanan jalkaa, kana kaakattaa alkaa
"kot, kot, kot, kot
älä kukko kutita"
Mitähän meni pielee tuossa laulussa, mun nuotit jäi töihin. Tietääkö Enkeli? Kansanlaulujen mestari ;) Tai Sininen tai Päkis tai joku muu.
1 kommentti:
Meillä lauletaan tuota näin.
Kukko ja kana saunassa
istuivat samassa ammeessa
kukko pesee kanan varpaita
ja kana sanoo kot kot kot kot.
ja sitten toisin päin että kukko sanoo kukko kiekuu.
Eilinkin laulettiin taas tuota saunassa =). Enkeli5 tykkää hirmuisesti laulamisesta.
Lähetä kommentti