torstai 27. maaliskuuta 2008

Mitä minä teen

Poika oli tänään päiväkodissa kehuskellut että äiti on eskarin johtaja... Jepu jee, ei sinne päinkään. Kivat paineet syksyä aatellen kun ne pojat sieltä sitten meille tulee.

6 v tarkastuksessa kävi isän kanssa tiistaina ja kaikki on hyvin pituutta 114,5 cm painoa 22 kg. Kaksi piikkiä otti urhoollisesti vastaan.

Meillä oli eilen yhtiökokous. Kaikki meni hyvin.

Tänään leivottiin lihapullia pojan kanssa yhdessä.

Töissä käytiin metsäretkellä grillaamassa makkarat ja syötiin sämpylä/banaani eväät ja juotiin pillimehua.

Ei kommentteja: