maanantai 24. maaliskuuta 2008

Chilit 24.3.

Habanero Chilit (oli muuten samaa lajiketta mitä eilen Pelkokertoimessa juotiin)
Näissä on kauniin pyöreät lehdet, viimevuotisissa oli suipommat.


Pojan parikat kahdesta suunnasta, kauniisti kasvavat nämäkin. Jos ihmettelet mikä tuo otus on tuossa purkissa kiinni se on transformeri... Ja jos et tiedä mikä se on sinulla ei ole 5-vuotiasta poikaa kotona ;)

Ei kommentteja: