maanantai 3. maaliskuuta 2008

Kuuluu hyvää

Töissä viihdyn, kauhean moni sitä multa usein kyselee.. Kai mä sitten vaihdan liian paljon paikkaa. No nyt on tarjottu töitä samassa paikassa lisää et eiköhän siellä lähivuodet olla. Ainakin pojan kannalta suotavaa. Toista autoakin mietin jos möis pois, mitä sitä tuossa pihalla seisottamaan, kun voi käydä kaupassa sitten kun mies on tullut töistä. Ei siis oikeasti nyt tarvetta kahdelle autolle. Kaverille en sitä vanhaa myy turha ees ajatella semmosta.

Muistin vihdoin ja viimein laittaa liittoon paperit, vaihtaa siis yrittäjän työttömyyskassasta kunta-alalle paremmin sopivaan. Saas nähdä tuleeko jotain sanktiota edellisestä, en ole enää ollut vuoteen opiskelemassa. No tulevaisuus näyttää.. Jos tulee karenssia ni ei haittaa työsopimus jatkuu saa kuitenkin täyteen ja en ole aikeissa jäädä työttömäksi, täällä riittää töitä tekevälle.

Pojan kanssa ollaan joka päivä pelattu monta peliä muuttuvaa labyrinttiä, tänäänkin 3 kertaa. Kiva on molemmat tykätään. Millään en haluais sen antaa voittaa, välillä on pakko vähän "auttaa" kun tekee jotain todella omituisia siirtoja, tai sitten mun logiikka vaan ei riitä niin monimutkasiin siirtoihin.. (epäilen suuresti että mä en tajua)

Auto pitää katsastaa, meinasin perjantaina yrittää muistaa ajella konttorille. (jos kirjotan tähän sen ehkä oikeesti muistan kanssa)

Ihanaa kun lunta sataa, ois vaan saannu sataa jo kuukaus sitten, nyt vois tulla jo kevät. Siitepölyt ainakin pysyy aisoissa.

Ei kommentteja: