Mummo jo soittelikin heti ja kiitteli =). Oikein onnistuneen näköinen paita tuli. Kiitos kaikille!
Lähetä kommentti
1 kommentti:
Mummo jo soittelikin heti ja kiitteli =). Oikein onnistuneen näköinen paita tuli. Kiitos kaikille!
Lähetä kommentti