tiistai 18. maaliskuuta 2008

mummelille paita



Enkeli aloitti tämmöisen kesäpaitulin isomummulle, siinä ovat kaikki hänen lastenlastenlastensa keädenjäljet tulppaaneina niityllä.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Mummo jo soittelikin heti ja kiitteli =). Oikein onnistuneen näköinen paita tuli. Kiitos kaikille!