Olen mukana (kuinkas ollakkaan) Kaikki Puikoissa blogissa. Innostus haihtunut kun pitäis tehdä tosissaan jotain. Vielä on 1,2,3 (laskee sormia) kokonaista päivää ennen kuin pääsiäinen alkaa.
Siellä on tehty ihana Pannumyssy!
Aivan suloinen käy kurkkimassa!
Päkikseltä oisin tarvinnut vain henkistä apua suunnitteluun, mutta H-hetkeen on vielä monta viikkoa ja päätin harjoitella kakkumallia pääsiäiseksi.
Huomenna kuvaa miten on onnistunut kun saadaan koristeet kohdalleen ;) Eli ei haittaa vaikket ehtinytkään tänään samaan aikaan koneelle.
1 kommentti:
juh, kiirettä pitää noiden mukuloiden kanssa. Suloinen kakku :). Oli kiva nähdä pitkästä aikaa!
Lähetä kommentti