sunnuntai 23. maaliskuuta 2008

I pääsiäispäivä

Käytiin Isän luona, hyvin voi, ei tainnut tunnistaa meitä. Naureskeli vähän. Nukahti kerran vierailun aikana ja sai ruokaa. Kohta tulee vanhan herran synttäritkin pitää viedä tuoreita lakuja tuliaisiksi. Huonetta oli vaihdettu, nyt oikein kotoisa huone missä paljon meidän kaikkien kuvia esillä. Edellisessä ei ollut mitään esillä.

Chilit kasvaa kauniisti, pitäis ottaa kuvaa niistä.

Guitar hero:ta ollaan pelailtu, mä ehkä addiktoitunutkin siihe :P ihana peli.

Nyt tulee taas mun lemppari Neiti Marple, toivottavasti tulee Poirottejakin kevään mittaan!
Englantilaisista ohjelmista alkaa tekemään teetä mieli, pitää mennä keittelemään lisää ;)

Ei kommentteja: