lauantai 1. maaliskuuta 2008

Maaliskuu. kevät "oikeasti"

Nyt on ihan talvinen fiilis, lunta sataa ja on pikkupakkasta, pitäis olla se kevät.

Käytiin kaupoissa, laitetaan eteisen seinä kondikseen, purettiin lautapanelit ja ostettiin peiliä tilalle. Vielä pitää hioa, maalata jne ensin.

Ostin eilen uuden peli muuttuva labyrintti, tervetuloa haastamaan! Poikakin tykkää pelata sitä.

Mies on aikeissa tehdä kanakeittoa kiinalaisittain, odottelen vesikielellä mitä saa sitten maistella.

Käytiin vaikka missä kaupoissa Bauhausissa, Lidlissä, Ikeassa, Kodin 1:ssä, S-marketissa. Ei ihme että pikkujätkä alko kiukkumaan parissa viimesessä...

KOhta on pääsiäinen ja sen jälkeen Pojan synttärit, Tätä kautta kutsun kaikki tulemaan 6.4 juhlimaan, soitelkaa jos olette tulossa! 5 päivä oikeena päivänä pidetään tarhakavereille.
Kellon ajalla ei niin väliä, pieni kämppä ni ei tarvi kaikkien pungeta samaan aikaan.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moip! En varmaan tuolloin 6.pvä pääse messuamisen takia... Mutta kuten jo aiemmin uhkailin, mahd. joko ke tai to sillä viikolla voisin piipahtaa illasta... Soitellaan lähemmin. Kysytkö mieheltäsi koska meidän piti ostaa lusikka enkeli vitoselle??? Tuli vain mieleen että eikös sellainen homma ole muistini mukaan vielä rästissä...?

Anonyymi kirjoitti...

Osta milloin tykkäät, sovitteko te silloin et yhdessä? Mull on omakin lusikka ojassa niin sanotusti lupasin yrittää ostaa sitä 1 v synttäreille Enkeli 4:sella on jo tulossa 3 v täyteen ja lusikka puuttuu :) Joo tule vaan viikolla!

Nalle kirjoitti...

Tullaan sunnuntain tai aikaisemmin kunhan saan selville kaikki aikataulut. Mutta sunnuntaina kulläkin ollaan tulossa ihan varmasti.