ulkona ja kropassa
Olen siis kotona lepäämässä pari päivää. Lämpöä noussut (37) ja kurkku todella kipeä. Päätäkin särkee. Pitäisi vissiin mennä sänkyyn lepäämään..
Eilen saapui kotiin sellainen xbox peli mistä minä tykkään paljon. Ensin aattelin et pöh en tykkää. illalla sitten innostuin vaikka kuinka pelaamaan. Guitar hero II! Ehkä kohta kokeilen sitä uudelleen jos kehtaan, ukko perhanas viettää etäpäivää täällä. Milläs sairastan rauhassa ;)
Isomummun paita on lapsen-lapsen-lapsien kaikkien kädenjäjet täynnä, pitää tänään silittää (tai huomenna) ja jotenkin vielä pitäis viiä sinne. Postissa en viitti laittaa. Mukava paituli. Pitää muistaa myös ottaa kuvaa siitä.
Meillä paistuu lammasta uunissa, lisukkeeksi laitan uuniperunoita, parsakaalia ja tankoparsaa sekä tuorejuusotoa valkosipulilla. Ehkä joku kastike katotaan miten jaksaa. Pääaisia et saa taas herkutella lampaalla.
Tänään opittiin taas uusi kana laulu töissä. Sanat on taas siellä, paljon oli kot-kotusta ja pot-potusta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti