Akat tarvii loma
muuten ei oo somaa
kun naama alasuin
mennää kotona päin puin.
Äitiä ottaa aivoon
kun lapset aina raivoo
pyykkivuorikin vaan kasvaa
ja vyötärölle kertyy rasvaa
Hetken helpotuksen antaa herkut
mutta todellisen tauon arkeen serkut
Siis kumpi on parempi viikonloppu, ja tosiaan ajattelin et 1 yö meillä. Saa tulla jo aamusta lauantaina. (ollaan osa töissä ja toisilla on miehet töissä eikä pääse perjantaina välttämättä lähtemään)
19.4-20.4 vai 17.5-18.5
Kävin päivystyksessä notkumassa aamupäivän koska omalääkäri on poissa loppuviikon terkkarista. Keuhkokuvissa ei onneks mitään, labratuloksia ootellaan vielä pari tuntia.
Kuume nousi illalla 38. Yöllä otin buranaa ja aamulla ei edes lämpöä. Nyt 38,8 kuumetta ja otin buranaa. Katotaan miten akan käy.
4 kommenttia:
Mä äänestän tota aikasempaa, mut myöhempikin sopii.
Paranehan pian!
ääni aikasemmalle viikonlopulle täältäkin.
Enkeli
Aivan ihana taas tänään tuo viivi ja vagner. Siis tänään lauantaina.
Parane pian ja minulle sopii ihan mikä viikon loppu tahansa.
Lähetä kommentti