lauantai 23. elokuuta 2008

voi pientä

rassukka rokkolainen heräsi äsken, halusi suihkuun. Sääliksi käy väsynyt kaveri. Lämpöä oli ennen nukkumaan menoa ja nytkin tuntui kuumalta ei kuumeiselta kuitenkaan. Joi vettä ja kävi suihkussa. Ei pysty ite auttamaan, Poika ei halua lääkkeitä ottamaan tuli kammo kun kerran oksensi lääkkeen jälkeen vaikka muuten oli ok silloin. Ei viitti paljoo ympärikään puhua tuolloin. Kaikki varmasti tietävät että oksentaminen on kaikkeista kurjinta mitä sairastamisessa on.

Mulla on tän uuden (tai ilmanpaine vaihtelun) lääkken takia ollut selkä kipeä ja eilen oli lonkka lukossa. Mielessä heti kammottaa jos se kipu palaa taas jokapäiväseks takasin, toivotaan ettei. Nyt on ollu paljon ukkosta liikkeellä ehkä se vaikutta jotenkin. Vuosi on mennyt ilman "reumakipuja" kuitenkin "vain" päänsäryllä ja pienellä kolotuksella. Maanantaina menen salille kuitenkin. Viime maanantaina kävin 30 min ahertamassa koulun salilla, jos nyt jaksais pidempää.

Tuolla se murunen huutelee että äidin pitää tulla sanomaan kun menee nukkumaan. Voi pientä.

Ei kommentteja: