BB-taloon sullotaan taas tänään ihmisiä ja minä kärpäsenä katossa telkun kautta taas tirkistelemässä, oikeastaan nyt on taas puuhaa tälle sairasloma viikolla ;))
Kävin lenkillä joka oli enemään kävelyä kuin hölkkää, mutta lenkki kuitenkin, sain lainata miehen m3 soitinta ja kuuntelin 80`s musaa
pojan kanssa ajeltiin muuten vaan ympärinsä tänään ja otettiin eväät hesestä mukaan, ajettiin vähän matkaa upinniemeen päin löydettiin kiva uimaranta/leikkipaikka. Kaukanahan se on mutta voi kait sinne joskus toistekin ajaa.
Pitääkin ottaa vähän selville minne voitais joskus retkeillä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti