tiistai 26. elokuuta 2008

tervettä??

BB-taloon sullotaan taas tänään ihmisiä ja minä kärpäsenä katossa telkun kautta taas tirkistelemässä, oikeastaan nyt on taas puuhaa tälle sairasloma viikolla ;))

Kävin lenkillä joka oli enemään kävelyä kuin hölkkää, mutta lenkki kuitenkin, sain lainata miehen m3 soitinta ja kuuntelin 80`s musaa

pojan kanssa ajeltiin muuten vaan ympärinsä tänään ja otettiin eväät hesestä mukaan, ajettiin vähän matkaa upinniemeen päin löydettiin kiva uimaranta/leikkipaikka. Kaukanahan se on mutta voi kait sinne joskus toistekin ajaa.

Pitääkin ottaa vähän selville minne voitais joskus retkeillä.

Ei kommentteja: