Wall-E tahtoisin nähdä, 5. päivä syyskuuta tulee elluihin. Sinne siis.
Kukakohan leikkaisi meidän nurmikon?? On mahtavalla viidakko moodilla tällähetkellä. Äitienpäivä ruusu alkaa kukkimaan uudelleen. Chilit sai eilen ja tänään mäntysuopa-suihku puhdistuksen ovat täynnä kirvanpoikasia. (marttojen luonnonmukainen puhdistus)
Chileissä on monta punaista isoa valmiina, pikkusia oransseja tulossa, paprikoissa vasta 2 alkua. Toivotaan että valo riittää kypysyttämään kaikkia valmiiksi. Tai hankitaan kunnon kasvivaloja lisää...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti