lauantai 23. elokuuta 2008

75 ja enemmän

Näppyä, poika on triplannut näpyt yön aikana ja lisää tulee... Illalla oli noussut taas yli 37 lämpö, nyt aamulla ei ole. Hyvin menee siis. Tosin illalla taas valitteli päänsärkyä ja nyt kutinaa.

Wall-E tahtoisin nähdä, 5. päivä syyskuuta tulee elluihin. Sinne siis.



Kukakohan leikkaisi meidän nurmikon?? On mahtavalla viidakko moodilla tällähetkellä. Äitienpäivä ruusu alkaa kukkimaan uudelleen. Chilit sai eilen ja tänään mäntysuopa-suihku puhdistuksen ovat täynnä kirvanpoikasia. (marttojen luonnonmukainen puhdistus)
Chileissä on monta punaista isoa valmiina, pikkusia oransseja tulossa, paprikoissa vasta 2 alkua. Toivotaan että valo riittää kypysyttämään kaikkia valmiiksi. Tai hankitaan kunnon kasvivaloja lisää...

Ei kommentteja: