torstai 21. elokuuta 2008

sairastupa

Ompun poika sairastaa, häntä hellikäämme, lääkkehillä voidelkaa pientä ystäväämme. Lepo paras lääke on...

Pojalla on kuumetta ja päänsärkyä. Katotaan miten tästä etenee, jos voidaan ni tullaan edelleen tampereelle lauantaina. Siis jos tuo tuosta paranee.

Ei kommentteja: