torstai 28. elokuuta 2008

Huomenta

Mies lähti jo töihin ja poika nukkuu vieläkin, omituista. Yleensä hän pomppaa samantien ylös ja "hiipii" viereen "nukkumaan" jolloin minun on pakko nousta ylös.

Pari päivää poika on aivastellut ja niiskutellut katotaan tuleeko joku flunssa tähän vesirokon päälle, oireet kuitenkin on vähäsiä.

Lauantaina sitten ollaan menossa Enkeleille katsomaan kahta kummityttöä.

Eilen kaupassa innostuin ostamaan matkapelejä, monopoly, Cluedo ja laivanupotus. Ihanaa kun poika innostui laivanupotuksesta ja mieskin tykkää sitä pelata. Osu ja uppos!

Ostin jo alkuviikosta kukkasipuleita läjäpäin istuttamista varten. Tulppaaneita, krookuksia, narsisseja ja muita kevät kukkia. Nyt sitten ootellaan syyskuuta että saa laittaa maahan.

Ei kommentteja: