
Eka pop up-kortti on valmistunut, tuntuu niin kivalta että niitä saattaa tulla lisääkin. Tämä menee Enkeli viitoselle tänään.
Ollaan siis jo herätty ja aamupalat syöty ja kahvikin loppui äsken, jahka mies on kaunistautunut niin me lähdetään ajelemaan, kierrellään keittiöliikkeitä matkalla mennessä tai tullessa =) Eilen tilattiin jo kaapit eli rungot on tulossa 2-3 vkon sisään, sitten vielä löydetään haluamamme pöytäpinta, pakastin, liesituuletin jne.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti