En muista kirjotinko tänne vai en, no joka tapauksessa kävin keskiviikkona reumapoliklinikalla "vuosihuollossa" ja päädyttiin lääkärin kanssa vaihtamaan tuo piikkilääke koska joka viikko on ollut päänsärkyä. Äsken sitten tuikkasin ekan ampullin reiteen. Nyt ei voi ite säädellä nopeutta ni kyllä yllätti kun pamahti ja tirahti nesteet reiteen. Taitaa 2 vkon päässä olla sama jännitys kuin tänään oli... Noh eipä tarvii kattoa sitä neulaa on nyt sen paketin sisällä, vähän niikuin insuliinijutska.
Oltiin Raumalla viikonloppuna, paistoi ja satoi. käytiin saunassa ja meressä uimassa, meille lämmitettiin se ihana paljukin. Syötiin grillikylkeä ja salaatteja. Ekana iltana poika valvoi 11 asti kun ei tullut uni, kuunteli ja ihmetteli mökin ääniä. Toisena iltana me molemmat nukahdettiin 9-10 välillä. Mies paranteli maailmaa ystävänsä kanssa kun harvoin näkevät ottavat kaiken irti.
Tein koekakun uudella kala-vuoallani. Vielä ei kuvaa koska ei ole valmis. Oli pakko käyttää valkoinen sokerikuorrute kokonaan kun huomasin ale-myynnin jekun; menee ens kuussa vanhaks. Ei se haittaa punanen ja vihreä säilyvät pidempää. Kuvaa tulossa koe kakusta myöhemmin. Siihen oli passeli 4 munan taikina. Sitä saa pyytää lainaan.
1 kommentti:
Hih nyt säkin pääset maistamaan kalaa ilman allergia vaaraa =D.
Lähetä kommentti