torstai 7. elokuuta 2008

Kiitos tytöt

Oli kiva käydä katsomassa eilen sinkkuelämää, itse en ollut kovin innostunut ensin sitä katsomaan, seurasin sarjaa silloin aluksi ja loppua kohti mielenkiinto loppui kokonaan. Nyt olin todella positiivisesti yllättynyt kuinka hauska ja hyvä leffasta oli tehty.

*juo kahvia koneen äärellä*

Ei kommentteja: