tiistai 24. tammikuuta 2012

11111

Mietinkin tässä alkukuusta kuka on blogini 11 111 kävijä. Olinkin itse :) Jee! Onnea minulle maagisesta numerosarjasta!  Katsotaan mikäs olisi seuraava mukava kävijäluku.

3 kommenttia:

Vallittu kirjoitti...

Hieno luku, onnea! :)

Viiriäinen kirjoitti...

Mikä on 11111-kävijän palkinto? :)

Omppu-pomppu kirjoitti...

Palkinnoksi tein pipon valmiiksi :P