torstai 24. marraskuuta 2011

Saldo

Tuolla heppoisella keittiövaa'allani mittailin että n. 550 g on tullut tuhottua lankaa tässä rutistuksessa. Ja paljon on vielä jäljellä...  Ai niin ja puuttui se raitapipo siitä punnituksesta eli 70 g lisää = n. 620 g lankaa kulutettu.
Lapaset 7 veljestä, rutistus nro 8

huivi/ kaulanlämmitin, nro 4, jotain sinistä silkkistä (?) lankaa ja mohair kitten lankaa

miesten sukat 7 veljestä, nro 10

lisää lapasia, 7 veljestä, vähän vielä kesken mutta tänään valmistuvat
edit. kyllä lapaset valmistuivat ja aloitin tekemään tämän viikon kolmatta paria lapasia.

Ei kommentteja: