Poikittainsukat on valmistuneet, eivät kyllä miellytä, ehkäpä ne lähtee pukinkonttiin ;) Voi olla että testaan uudestaan. Ja parit Rakkaudella sinun -pipoa, raidallinen villalangasta ja valkoinen puuvillasekoitetta. Valkoisen pipon tein tarkoituksella pidemmäksi että lämmittää kunnolla korvia, olen tyytyväisempi siihen kuin ensin tehtyy raidalliseen joka nousee vähän ylös kokoajan. Ehkäpä olisi siinä pitänyt olla pari silmukkaa lisää?
 |
| Nro 3 |
 |
| Nro 7 |
|
 |
| Nro 1 |
1 kommentti:
Mä olen joskus katsellut noita poikeittain neulottujen sukkien ohjeita, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Kauniilta näyttävät!
Lähetä kommentti