Ja tässä sitä nyt ollaan, kylmää hytisemässä, yskää rytisemässä. Kaikki kolme köhii enempi tai vähempi täällä. Pojalla kuumeilu jatkunut jo 7 päivää. Vielä pari tuntia sitten mittari näytti alle 37 astetta katotaan kuinka illalla. Yskä sillä on niin kova että en tiiä viittinkö vielä kouluun päästää huomenna. Pystyykö ees olemaan tunnilla, kukaan ei kuule mitään kun kaveri köhii siellä?? Mulla alko torstaina tuntumaan limaa keuhkoissa, vielä ei kuumetta ole (kop kop) mutta olo on omituinen ja päässä suhisee. Kahtotaan kuinka akan käy. Pikku hiljaa pitäisi päättää meneekö töihin vai ei kun sitten jonkun muun pitää mennä 6,30 vuoroon töihin availemaan ovia.
Pipruja leivottiin, ihan vaan kaupan taikinasta. Eiköhän me jouluna tehdä itse mausteisemmat taikinat. Käytiin kaupan jouluhässäkässä ale-kuponkien kanssa katsomassa muutamat lahjat ja pojalle ehjä talvitakki. Sekä goretex-kengät jalkaan. Juoksulenkkarit ei ehkä enää ole ihan sopivat pienellä koululaisella. Isommille varmaan saa ees mitään sitten ostettua?? Se selviää sitten aikanaan.
Huutonetissä olen koettanut myydä pokkareita pois, ei ole vielä tärpännyt, mutta lähes koulukirjat sain myytyä. Ja vanhan puoliautomaattijärjestelmäkameran. Halvalla menee mutta kun en käytä niin mitä se tuolla komerossakaan pölyttyy. Sain vähän lahjarahaa ;) Kaamosvaloja en ole VIELÄ viritellyt. Ensin pitäisi päättää millälailla laitetaan ja minne. Haluaisin laittaa noihin tuija-pensaisiin, jos siirrän ne pois ulko-oven luota niin sitten voisin takapihalla niin viritellä. Tuonne etuovelle ei saa järkevästi vedettyä sähköjohtoa... Siksi en tiedä miten ne laittaisin.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti