Mitäs tykkäätte? Miehen ottama kuva. Aika hieno vai mitä :) Kyllä muru osaa.
Pojat alkoivat leipomaan sunnuntaipullia, minä tulin takaisin koneelle. Pois jaloista, niin sanoakseni. Poika oli luokkakaverillaan yökylässä ja nyt ei keksinyt mitään tekemistä kotona, mies päätti että leivotaan korvapuusteja.
Taustan uudet kujeet löytyivät thecutestblogontheblock.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti