tiistai 12. tammikuuta 2010

Varo! Sinua tarkkaillaan

Poika on leikkinyt kameralla, digikamsut on kivoja kun ei tarvitse teettää kuvia kalliilla nähdäkseen onnistuiko vai ei. Tosin nyt on jäännyt teettämättä lähes kaikki kuvat siitä asti kun poika syntyi... Jotain on saatu kansioihin asti, paljon on bitteinä koneella ja varmuuskopiona.
Sain joululahjaksi lankaa, mohairia, pinkkiä ja vaaleanpunaista. Kaikenlaista niistä on piperretty, tumput syntyivät sunnuntaista-tiistaistaiksi, peukku piti vielä tänään laittaa valmiiksi, muutoin olisi ollut jo eilen. Kaksiväriset "ailit" Ullan-neule ohjeella. Samaa mallia olen käyttänyt ennenkin.

Tänään on hyvä keli hiihtää. Pari astetta pakkasta. Pojalle pakattiin monot koulureppuun ja sukset kantoon. Sinne lähti. Tänään ja huomenna koulussa hiihtoa. Luistelusta ei ole puhuttu vielä mitään.

Tämä on viimeinen päivä sairauslomaa. Huomenna pitää mennä kouluun ja torstaina töihin. Onkin ollut pitkä poissaolo silmätulehduksen takia. Eilen oli eka kerta kun alko olla virtaa suonissa. Silti piti ottaa rauhallisesti. Tuskin maltan odottaa torstaita: toivottavasti lääkäri ei löydä tulehdusta enää vaan saa luvan lähteä urheilemaan! Selkä on kipeä ja kaikki paikat jumissa. Venytellä varmaan saisi jos aikaseksi saisi...

Ei kommentteja: