Tänään on hyvä keli hiihtää. Pari astetta pakkasta. Pojalle pakattiin monot koulureppuun ja sukset kantoon. Sinne lähti. Tänään ja huomenna koulussa hiihtoa. Luistelusta ei ole puhuttu vielä mitään.
Tämä on viimeinen päivä sairauslomaa. Huomenna pitää mennä kouluun ja torstaina töihin. Onkin ollut pitkä poissaolo silmätulehduksen takia. Eilen oli eka kerta kun alko olla virtaa suonissa. Silti piti ottaa rauhallisesti. Tuskin maltan odottaa torstaita: toivottavasti lääkäri ei löydä tulehdusta enää vaan saa luvan lähteä urheilemaan! Selkä on kipeä ja kaikki paikat jumissa. Venytellä varmaan saisi jos aikaseksi saisi...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti