Viikonloppu on sitten taas mennyt, melkein. Tekisi mieli lettuja mutta justhan niitä viime su paistelin, laitoin kaurahiutaleita taikinaan ja tuli ihania. Osaiskohan sitä tehdä samanlaista hyvää kun ei mitannut mitää pisti vaan sekaisin?? En ota nyt sitä riskiä, ens vkoloppu vois tehdä vaikka niitä. Ostais vaikka jätskiä kyytipojaks mukaan.
Silmä tuntuu paljon paremmalat ja ihan kuin sillä näkiskin paremmin, lääkkeet tehoavat siis! Jeah baby Jeah. Olen tilannut hesarin 3 kk, vain viikonlopuksi. Koetan napsia koulutukseen ja ammattiin liittyviä artikkeleita sieltä talteen. Näyttää hyvältä tutkinnon arviointikeskustelussa kun on kansiossa painavaa sanaa ;)
Kuuntelin taas äänikirjaa, jälleen Harri Nykäsen poliisi kirja; Jumalan selän takana, Kertoo juutailaisesta komisariosta Helsingissä ja juutalaisten yhteisöön liittyvistä rikoksista. Hyvä kirja kun haluaa esim tehdä neuletta. Tällä kertaa virkkasin pussukan jolla en tee mitään... Paketissa on 6 cd luettuna. Suosittelen! Edellinen Nykäsen kirja oli asianajaja sukuun liittyvä rikoskertomus. Tykkään kyllä muutenkin miehen kirjoituksista Raid yms.

WOW googletin kirjailiaa tuossa ja saman komisarion seikkailuja on useampia kirjoja, eikun kirjastonhakukoneelle etsimään, Heippa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti