Elikkäs mies lähti eilen kohti Helsinki-Vantaata, määränpäänä Laos.
Iltapäivällä kone lähti ja yöllä tulikin viesti, Hong Kongista, myöhästyin jatkolennolta. Eipä mua nukuttanu puolikuuden jälkeen siinä sitten.. Pistin takasin tsemppiviestiä. Kyllähän se siellä pärjäsi, aamupäivällä tuli viestiä jo Bangkokista. Aikaero tuolla on + 5 tuntia. Viestejä tulee milloin sattuu meidän aikaa. Mutta yöksihän kannattaa siis pistää puhelin äänettömälle. Iltapäivällä oli tullut viestiä (kuvaa) bussista, elikkäs ovat kaverinsa kanssa saaneet varmasti ostettua bussiliput kohti Laosia! Seuraavaksi varmaan kuvaa sieltä, prätkää tai hotellia. Ollaan pojan kanssa saatu kuvaviestejä lentokoneista. Onhan se melkein kuin postikortti paikan päältä ;)
Me täällä hytistään 16 asteen pakkasessa. Käytiin kirjastossa (meinasin kirjoittaa ostamassa) lainaamassa pari kirjaa, pojalla on koulussa lukuviikot. On semmonen A4 arkki jossa on taulokkoa. Pitää kirjata ylös aika jonka on lukenut ääneen toiselle henkilölle. Ekana iltana tuli 24 min, tokana 30 min. Puolessa tunnissa on ollut. Eilen en käskenyt lukemaan, mutta tänään on jo 30 min täynnä ja toiset puolituntia sovittiin, että illalla vielä lukee. Luetaan sillai vuorotellen lukuja tai sivuja miten jaksaa ja pojan aika sekuntikellolla mitataan ;) Helppoa tämä on vielä järjestää yhden lapsen kanssa!
Mies toivoi vielä ennen lähtöään, että pistäisin uuden chilisatsin kasvamaan, pitikin ostaa multaa ja kasvatusruukkuja eilen prismasta, mutta en muistanut. Huomenna vois käydä ostamassa samalla hakea maitoa ja muuta alkuviikon tarviketta.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti