Lankana Novitan Rose mohairia, sinistä, valkoista ja tummanpinkkiä. Tein valkoisen yksinkertaisena alkuun ja loppuun, nyt jälkeen päin ajatellen sekin olisi voinnut olla kaksinkertaisena. Kaulaliina tuli ihan tunnepohjalla tehtyä ilman suunnitelmia, siksi aloitus sillä lailla. Resorineuletta kympin puikoilla, ilmava ja tosi nopea tehdä! Hapsut vielä lisäsin väripilkuiksi päihin. Kaapista löytyu vielä vaalean vihreää mohairia mutta jätin sen pois ettei tule ihan kamala huivi. Joskus pitää lopettaa, nytkin meni jo hyvän ja huonon maun rajoilla :P
Päivitän kuvan myös Siniseen Omenaan.
2 kommenttia:
Tutkimusmatkalla täällä :)
t: Sny
Hui ja Jee! Nyt vaan pitää odotella helmikuuta ja ekaa pakettia!
Lähetä kommentti