tiistai 26. tammikuuta 2010

Kaulaliina

Tein sairauslomalla ylipitkän kaulaliinan. Pojan mielestä aivan liian pitkä ja punainen pitäisi poistaa ;) No huivi on ollut tosi hyvä näillä paukkupakkasilla kun sen saa kolmekin kertaa kaulan (takin hupun alta) kierrettyä.


Lankana Novitan Rose mohairia, sinistä, valkoista ja tummanpinkkiä. Tein valkoisen yksinkertaisena alkuun ja loppuun, nyt jälkeen päin ajatellen sekin olisi voinnut olla kaksinkertaisena. Kaulaliina tuli ihan tunnepohjalla tehtyä ilman suunnitelmia, siksi aloitus sillä lailla. Resorineuletta kympin puikoilla, ilmava ja tosi nopea tehdä! Hapsut vielä lisäsin väripilkuiksi päihin. Kaapista löytyu vielä vaalean vihreää mohairia mutta jätin sen pois ettei tule ihan kamala huivi. Joskus pitää lopettaa, nytkin meni jo hyvän ja huonon maun rajoilla :P

Päivitän kuvan myös Siniseen Omenaan.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tutkimusmatkalla täällä :)
t: Sny

Omppu-pomppu kirjoitti...

Hui ja Jee! Nyt vaan pitää odotella helmikuuta ja ekaa pakettia!