Pientä pakkasta ulkona, olemme menossa lasten kanssa hiihtämään. Minulla ei ole suksia enkä saa vielä urheilla joten olen huoltojoukoissa ja ne lapset joilla ei ole suksia saa laskea mäkeä minun kanssa.
Naapurissa kolattiin 6 jälkeen niin kovaa että herättiin ukon kanssa. Ärsyttävää jyskettä. Varmaan vei koiraa ulos ja jäi lukkojen taa tai jotain muuta vastaavaa.
Mietin tuossa osallistuisinko SNY 2010:iin. Huomenna on viimeinen ilmoittautumispäivä. Tekis kyll kovasti mieli. Olis taas jotain mitä odottaa joka kuukausi. Ja JOKU ehkä joskus kommentoisi täällä. Kun YSTÄVÄT eivät näköjään enää käy lukemassa kuulumisia...
Synttärit lähestyy, alle 30 pv h-hetkeen... IIIKS.
2 kommenttia:
Hyvää pulkka päivää. Siihen toiseen asiaan. Se voisi olla mielenkiintoista. Joten osallistu vaan.
Onko toi SNY aina koko vuoden? SLY on vain kolme kuukautta kerrallaan.
Kyllä täällä käydään lukemassa aina silloin tällöin mutta ei aina ole komentoitavaa =).
Lähetä kommentti