Kävin "vilauttamassa" silmää silmälääkärissä. Joopa joo; monenlaisia tippoja ja se ilkeä valojuttu mikä sattuu silmään ja ei saa räpäyttää ja on laajennettu yhdenlaisilla tipoilla...
Lääkäri oli huolissaan miksi ei ole näöntarkkuus normalisoitunut ja tutki ja hutki silmää vähän aikaa, löysi siinä sivussa vähän kaihia ja edelleen tulehdussoluja ja turvotusta siellä alueella minkä pitäisi tarkentaa näköä. Siksi siis näen kaiken kolmena tällä sairaalla silmällä.
Uusi aika 4 viikon päähän, yksi tippalääke lisää ja samalla kuurilla jatkuu. Oisin saannu saikkua vaan en halua enempää maata kotona vaikka urheilukielto jatkuukin. Olen aivan liikaa kasvatellut ja hoidellut facebookissa juttuja.
Semmonen silmä tällä haavaa. Kaihi liittyy näihin kortisoonitippoihin. Kaikille se kuulema jossain vaiheessa tulee mutta mulla on jo alkanut lääkkeiden käytön vuoksi. Jippikaijee! Jos tulehdukset tulee tätä rataa ja rajuina onkohan leikkaus ennen 40 v synttäriä, häh?
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti