Aamulla heräsin huonoonoloon. Ja syykin selvisi sitten pikapuoliin. Maha sekaisin. Tein leivät ja keitin teetä ajattelin jospa eilen tuli syötyä herkkuja niin että nyt kostautuu. Eipä maistu leivät ja teekin on ihna kylmää kun sitä väkisin pikkuhiljaa maistelee. Kotipäivä siis. Pojalla ei ollut mitään ja toivotaan ettei mitään tauteja tulekkaan. Hän sairastaa todella harvoin muutenkin.
Pistin pojalle luistimet kassiin ja koulua kohti. Haen iltiksestä sitten vähän aikasemmin. Tylsäähän se on täällä sairastuvalla äitiä tuijottaa kun siellä on kavereita.
Eilen laitoin Chilit kasvamaan. Otin kuviakin mutta kameranpiuha on hyvässä piilossa ettei vielä ole kuvat koneella. On kylppärissä lannanhajua en tiedä tuliko mullasta vai turveruukuista, mutta hyh hyh! Ajattelin siellä ne saa itää kun on lämminlattia ja ei vedä viima mistään. Pitää vaan muistaa siirtää pois kun menee suihkuun. Miehellä oli kahta lajiketta siemeniä säästössä, Viime vuoden Green Cherry Bomb ja tämän kauden uudet siemenet: Naga Morrich. Kahtotaan mitä niistä syntyy.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti