OMPPU-POMPPU
torstai 30. heinäkuuta 2009
peliuutisia
En saakaan kivalta kuulostavaa lisäosaa Carcassonneen, oli loppu =(
mutta onneksi poika saa oman kivikautensa ehkä jo huomenna postista! Sitä sitten pelaamaan!
Peli-iltaa odotellessa...
1 kommentti:
Nalle
kirjoitti...
Tuleeko edes jälkikäteen toimituksena vai jääkä ihan kokonaan toimittamatta ?
heinäkuuta 30, 2009
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
1 kommentti:
Tuleeko edes jälkikäteen toimituksena vai jääkä ihan kokonaan toimittamatta ?
Lähetä kommentti