torstai 30. heinäkuuta 2009

peliuutisia

En saakaan kivalta kuulostavaa lisäosaa Carcassonneen, oli loppu =(
mutta onneksi poika saa oman kivikautensa ehkä jo huomenna postista! Sitä sitten pelaamaan!

Peli-iltaa odotellessa...

1 kommentti:

Nalle kirjoitti...

Tuleeko edes jälkikäteen toimituksena vai jääkä ihan kokonaan toimittamatta ?