tiistai 14. heinäkuuta 2009

Loppuviikko

Lähdetään huomenna pojan kanssa mummon mökille. Torstaina käydään Sipen luona ja ollaan siellä yötä. Perjantaina ajetaan Enkeleiden kautta takaisin mummon mökille.

Säät näyttäis olevan kivat lomailulle joten shortsit jalkaan ja menoks. Pitääkin muistaa ottaa aurinkolasit autoon ettei ihan vallan häikäisty.

Kalat voi hyvin akvaariossa ja nurmikkokin on leikattu. Eilen maalasin ekan kerroksen kylppärin kattopaneeleja. Ja kohta lähee toinen kerros.

Naapurin lapset ovat jo ulkona ja poika menee sinne kaveriks. Kivaa kun on jotain tekemistä. Pitää vielä tehdä joku pyörälenkki pojan kassa vaikka päivällä.

Ohhoh toinen naapuri alkoi nyt jo leikkaamaan nurmikkoa! Tämä mies ei sitä montaa kertaa ole lyhentänyt...

1 kommentti:

Sipe kirjoitti...

Tervetuloa!
Meillä ainakin pääsee uimaan nyt kun asutaan järven rannassa ja katotaan mitä muuta kivaa keksitään! :-)