lauantai 25. heinäkuuta 2009

Lettuja



Tein lettuja vedestä, löysin sattumalta netistä ohjeen ja halusin kokeilla kun maitokin jäi kauppaan. Kalpeilta näyttää mutta letuilta maistuu.

3 kanamunaa
9 dl vettä
6 dl jauhoja
½ tl suolaa

Minä tein, 2 munaa, 6 dl vettä ja 4 dl jauhoja ½ tl suolaa ohjeella. 10-12 isoa lettua tuli.


Ei kommentteja: