Puhdista sienet ja suikailoi ne pitkittäin.
Silpo sipuli pieneksi.
Paista voissa ja lisää lopussa pippuria ja suolaa maunmukaan.
Lisää ruokakerma.
(2dl kermaa riitti 400 g sieniä)
Omasta mielestä vaikka kermakastikkeella on hyvää silti parempia kanttarelleja on kun vaan tekee ohjeen mukaan ja jättää kerman pois. Vielä uudet perunat keittetynä ja paistettuna voissa siinä vieressä, NAM!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti